wtorek, 26 sierpnia 2014

Roczek

Mały Człowiek ma niemal rok. Dwunasty miesiąc skończy jutro rano, jednak z pewnych przyczyn imprezę zorganizowaliśmy kilka dni wcześniej. Za dużo pisać nie będę. Powiem jedynie, że motywem przewodnim były pszczółki. Było bardzo sympatycznie, choć dla mnie cały dzień minął, jak jedna chwila. Od organizacyjnej klapy uchroniła mnie w dużej mierze pomoc siostry, za co jestem jej z całego serca wdzięczna. Tyle gadania wystarczy. Zapraszam na krótką fotorelację.








5 komentarzy:

  1. I u nas byla imprezka roczkowa w sobote :)
    Sliczna pszczółeczka :)

    Znajoma ze szpitala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zgadłam temat imprezy bez podpowiedzi! Po zobaczeniu zdjęć Alienka :)
    Jeszcze kilka dni i się zobaczymy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki :) Fajnie miec pomoc siostry :) Zosia sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z pszczółką :)
    Wszystkiego co najlepsze dla Księżniczki :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteście śliczne ! Długo Was nie widziałam !
    Sto lat dla Zosi !

    OdpowiedzUsuń